terça-feira, 15 de abril de 2008

VENEZUELA e O MURO NESTA FIM-DE


Esta fim-de teremos diversas actividades n'O ROI. E, coma vém sendo habitual, a combinaçom entre compromisso e lazer presidirám os nossos actos.

À Sexta a partir das 20.00hrs projectaremos um documentário, sob a lenda Venezuela bolivariana: pobo e loita da IV Guerra Mundial. Este reflecte a manipulaçom dos média no que atinge ao processo revolucionário em Venezuela. Evidência-se neste trabalho como som os média, os meios de comunicaçom de massas, umha das principais armas usadas polo capitalismo para artelhar e dar cobertura a guerras, ocupaçons e Golpes de Estado, legitimando toda injustiça que, ao longo do planeta benefície os interesses económicos duns poucos faze aos direitos da maioría. Logo do documentário fará-se umha rolda de intervençons a respeito do mesmo.

A partir das 22.00hrs a música fará-se c'O ROI e será a que amenice o Centro Social...


O Sábado a partir das 20.00hrs haverá umha nova projecçom. Será o mítico The Wall, de Pink Floyd. Este data do 1982 e fica dirigido polo británico Alan Parker, baseado no álbume do mesmo nome.
Agardamos por ti... E lembra, todo projecto, sugestom ideia que tenhas podes olhar de desenvolvé-la n'O ROI, um espaço para criar contestando e contestar criando!!

segunda-feira, 7 de abril de 2008

terça-feira, 1 de abril de 2008

UM NOVO ESPAÇO DE DISIDÊNCIA E CONSTRUCÇOM: ATURUXO


Logo de anos de trabalho, as moças e moços, os homes e as mulheres que integram a sociedade Aturuxo venhem de abrir um Centro Social. Recentemente inaugurado em Boiro, é lugar referencial para o trabalho pola normalizaçom do país...
*****
****
*****
Aturuxo conta com vários audiovisuais nos que as suas integrantes amosam o seu evoluir.
Para monstra este:




Máis informaçom no seu completo blogue:


http://www.agal-gz.org/blogues/index.php/aturujo