domingo, 31 de janeiro de 2010

Formaçom em marcha


Desde o passado Día da Pátria a recém nada Escola Popular Galega (EPG) vém desenvolvendo diversas actividades. Adicada fundamentalmente a formaçom, a EPG já artelhou seminários de História, Socio-lingüística ou feminismo.

Tal e como indicavam responsáves da entidade o projecto nasce como resposta ao ensino tradicional, ao serviço de interesses alheios que favorecérom o desmantelamento e abandono do ensino público.

Assim, o projecto educativo escolar galego "...quer ser um instrumento à disposiçom da comunidade nacional galega para exercermos a soberania educativa a partir dum ensino solidário e crítico", para além de nosso.

A EPG conta cumha Sede Nacional cheia de História. Em pleno casco velho da cidade de Vigo, nomeadamente na Rua Real, número 12, fica a devandita sé no obradoiro no que se imprimiu Cantares Gallegos de Rosalia de Castro no ano 1863. Aliás, poderás achar em rede o projecto, no site http://agal-gz.org/blogues/index.php/EPG/

Entre as vindeiras actividades que a EPG tem previsto celebrar fica a Introduçom ao género e dous seminários intenssivos sobre História Medieval e Contemporánea da Galiza. O primeiro desenvolverá-se em Vigo o sábado 6 de fevereiro e os segundos a cabalo entre a Ria de Muros-Noia e o Barbança. Estes últimos terán acolhida concretamente o sábado 13 e o domingo 14 na Casa de Cultura de Noia e o C.S. Aturuxo de Boiro, respectivamente.

A participaçom é de balde.

Achega-te e verás!