A Galiza como grupo humano diferenciado tem sido em diverssos intres históricos reconhecida como tal, como naçom. Em Berna, no 1933, tivo este reconhecimento pola Sociedade de Naçons a partir das gestons realizadas pola militáncia do Partido Galeguista deslocada a aquela localidade suiça. Contodo, o nosso país nom tem ainda atingida a sua plena soberania e, como conseqüência, tampouco o grau de ben-estar que nos corresponde à maioría social; sendo na prática apéndices dum Estado que nos desprécia e maltrata, a modo colonial, como despensa de produtos naturais básicos e mao-de-obra.
É por isto polo que segue a ser necesário trabalhar em favor da nossa emancipaçom nacional, e é por isto polo que o movimento autodeterminista, do que fazemos parte, segue a desenvolver um trabalho intenso para aumentar o seu peso social, numha linha mantida contra vento e maré desde hai máis de século e médio. Nestes parámetros, fica convocada umha MANIFESTAÇOM que percorrerá as ruas de Vigo o vindeiro 6 de dezembro. A entidade da que parte a iniciativa é a unidade cívida CAUSA GALIZA.
Dias antes, o vindeiro 1 de dezembro, sábado, o C.S. Roi Soga, assi como Galiza Nova, desenvolveremos um CONCERTO pola AUTODETERMINAÇOM! Neste encontro, que se desenvolverá no IES Companheiro Daniel de Noia (Campo de San Alberto, oficialmente) a partir das 22.00hrs diverssos grupos musicais da nossa bisbarra cantarám a favor da indepêndencia nacional, para além de se dar umha intervençom política denunciando o marco jurídico-político de submetimento no que fica a Galiza.
Agardamos ver-vos a todas e a todos no concerto!
Saúde e Pátria!
segunda-feira, 26 de novembro de 2007
Subscrever:
Mensagens (Atom)