quarta-feira, 1 de agosto de 2007

JORNADAS DE FORMAÇOM E LEZER



Umha das principais actividades do C.S. Roi Soga é a formaçom. Nesta orde de cousas, e junto aos C.S A Fouce (Bertamiráns) e Aturujo (Boiro), desenvolverám-se entre os dias 10, 11 e 12 de agosto as primeiras Jornadas de Formaçom e Lezer "Formando-nos para libertar Galiza" que som, em grande medida, herdeiras daquelas "jornadas Alexandra Bóveda para a reflexión e o debate" que hai anos se desenvolviam na bisbarra da Ría de Muros e Noia sob a participaçom da A.S.C. Roi Soga de Lobeira.




Estas novas jornadas combinam a formaçom co necesário lezer. Serám várias as ponéncias que se desenvolverám, desde a desfeita do nosso entorno natural até a história do nacionalismo galego, pasando por umha reflexom profunda sobre a realidade genérica do tempo de lezer na actualidade e as alternativas ao "desfrute" consumista do tempo livre...






Aliás, nas jornadas haverá espaço para as projecçons audiovisuais, as foliadas, os jogos populares e o desporto. A este último respeito, desenvolverá-se um encontro de futvôlei, aberto a todos os centros sociais do país, na noiesa praia de Testal, assi como caminhadas polo monte, (re) conhecendo o rico património arqueológico da zona.






As Jornadas pecharám-se o 12 de agosto, data na que se lembrará a Xosé Ramón, Moncho, Reboiras no seu 32 cabodano, procedendo-se a inaugurar a sala que leva o seu nome no marco do C.S. Roi Soga. Apôs a inauguraçom marchará-se até Imo onde se lhe tributará umha homenage na terra que viu nascer hai 57 anos a um dos cadros máis significativos do soberanismo galego do último terço do século XX.


As jornadas tenhem umha inscriçom de 10 € que inclui as ceias do 10 e 11

PROGRAMA DETALHADO
Sexta-feira (venres) 10 de agosto
Começo das jornadas às 20:00hrs.Charla sobre lazer (problemas e alternativas)
Ceia de apresentaçom. Foliada regueifeira
Sábado 11 de agosto
Às10:00 Charla sobre o deterioro do litoral galego. Roteiro (8kms) polo Páramo com umha parada em Argalo, onde fica a Anta da Cova da Moura. Fará-se umha introduçom ao património arqueológico galego. Fim do roteiro na Praia de Testal (Noia), lá campionato de futvôlei.
A partir das 16.30hrs encontro de jogos populares populares no passeio marítimo de Noia. A partir das 18.00hrs projecçom do documentário "Línguas Cruzadas" e palestra sobre a questom lingüística na Galiza
Domingo 12 de agosto
Às 10.30hrs Palestra sobre a história do nacionalismo (1960-1975) e de Moncho Reboiras. Inauguraçom da "Sala Moncho Reboiras" no C.S. de Noia. Roteiro (7kms) desde Rialinho (Dodro) até Imo e homenagem no cimetério desta localidade a Reboiras a partir das 14.00hrs. Volta a Rialinho e jantar popular.
Estam incluidas todas as comidas (almorços, jantares e ceias) e as durmidas das duas noites (necesário trazer um saco de durmir).
Todo polo módico preço de 10 euros, agardamos-vos a tod@s em Noia!!!!

+ info 650.87.70.46 ou 629.31.12.68