Coincidindo com datas nas que o consumismo feroz especialmente fai do supérfluo normal necessidade, no nosso país apresentou-se umha iniciativa anti-consumista a ter presente. Tal e como informa o portal galego do que tiramos a nova, http://www.galizalivre.org/, sob a denominaçom "Maus-Modos [Guerrilha Teatral]" desenvolveu-se em Ourense umha acçom, agardamos que prolegómeno de moitas outras, de denúncia anti-consumista.
"Um louco com camisa de força nom para de berrar, obsessionado, que há que comprar sem pausa. Um par de namorados avança a duras penas por entre as lojas com a carga de uns trinta pacotes imensos que lhes caem continuamente das maos. Na entrada do Centro Comercial, umha mulher viste casaco de peles e roupa cara mas, rodeada de sacos das principais lojas de marca cheias de artigos recém adquiridos, pede dinheiro com a cabeça baixa e a mao tendida, explicando que ainda lhe faltam "um casaco novo e um colar". A sua companheira move-se entre o pessoal, reclamando um donativo "para umhas férias a Marina d'Or". Como telom de fundo, o som monótono e repetitivo de mais umha pessoagem que, encima dumha TV e através dum alto-falante, nom para de recitar textos de mensagens publicitárias....ante um televidente completemente idiotizado. Ainda, duas empregadas do Ponte Vella param à clientela para lhe fazer um incisivo questionário titulado: "Há vida fora do Centro Comercial?"... tal e como indicam em http://www.galizalivre.com/ .
Maus-Modos conta com um sítio electrónico, aínda em desenvolvimento, baixo o domínio http://www.galizalivre.org/www.mausmodos.blogspot.com .
Sem comentários:
Enviar um comentário