segunda-feira, 14 de dezembro de 2009

I Torneio de futebol sala mixto em defesa das selecçons nacionais


A cruçada da direita espanhola na Galiza nom só atinge à língua, cultura ou à própria economía do País; também ao desenvolvimento das nossas potencialidades no eido deportivo e nom só. Como medida "anti-crise" este ano o governo do PP nom patrocinará o jogo das selecçons nacionais, tendo en conta que o que suponhem nom é o "gasto corrente" de patrocinar um ou vários jogos, mais a motivaçom de tantas e tantos bos desportistas para alcançar a representar o seu País e continuar a trabalhar com a oportunidade de aceder ao deporte profisional.

Desde a organizaçom juvenil Galiza Nova chega a proposta dum torneio de futebol sala mixto com o fim de denunciar a castraçom à que se está a someter o desporto galego, mais a vontade da naçom de participar em competiçons oficiais. O torneio será o vindouro 28 de dezembro no "pavillón municipal Rosalía de Castro de Noia" a partires das 10 da manhá.

Podes anotar-te chamando ao telefone: 645150910 ou a travês do correo-e: campionatogzn@gmail.com, abertas as inscriçons até o 22 de dezembro, o custe é de 15euros.

Amais de deporte e muita diverssom, compartiram-se uns petiscos e umha série de trofeios para as equipas. Anota-te e goça!

Sem comentários: